2011年7月1日星期五

我们都傻

Today is our school parent day :)

Although in my accident i attend to exam

lucky I'm not the last :D

No.8....Not The best~

But I already try my best :)

dun anything is cant do,

if you want success you must be very work hard..

it was no any shortcut..

I bless my all best friend will success in PMR^^

That is coming soon~~~~~~>>>>






我只好把我想说的话都放在心里..

因为我只想要你开心。<3


回忆过去..

痛苦的相思忘不了......

当你手中抓住一件东西不放时,你只能拥有一件东西,

如果你肯放手,你就有机会选择更多。


他不属于你,

请你不要抢别人的东西。





曾经我以为那是幸福的开始..

可是那一刻,你已经把自己的快乐

建立在别人的痛苦上了。





不是你的永远不属于你,

是你的这么摔也摔不了。




我再也不抢别人的东西,

因为同样的..

我不喜欢别人抢走我的东西。



最好的东西,往往是意料之外,偶然得来的。

人之所以痛苦,在于追求了错误的东西。



小时候,幸福是很简单的事;

长大了,简单是很幸福的事!


没有评论:

发表评论

2011年7月1日星期五

我们都傻

Today is our school parent day :)

Although in my accident i attend to exam

lucky I'm not the last :D

No.8....Not The best~

But I already try my best :)

dun anything is cant do,

if you want success you must be very work hard..

it was no any shortcut..

I bless my all best friend will success in PMR^^

That is coming soon~~~~~~>>>>






我只好把我想说的话都放在心里..

因为我只想要你开心。<3


回忆过去..

痛苦的相思忘不了......

当你手中抓住一件东西不放时,你只能拥有一件东西,

如果你肯放手,你就有机会选择更多。


他不属于你,

请你不要抢别人的东西。





曾经我以为那是幸福的开始..

可是那一刻,你已经把自己的快乐

建立在别人的痛苦上了。





不是你的永远不属于你,

是你的这么摔也摔不了。




我再也不抢别人的东西,

因为同样的..

我不喜欢别人抢走我的东西。



最好的东西,往往是意料之外,偶然得来的。

人之所以痛苦,在于追求了错误的东西。



小时候,幸福是很简单的事;

长大了,简单是很幸福的事!


没有评论:

发表评论